2011年5月11日 星期三

我的最愛♥潔膚水♥

其實呢篇文唔係介紹文~~
而係要曬命XDDD

我最中意既潔膚水~~
FORMULA 10.0.6 So Totally Clean toner♥♥♥




唔化妝,
唔洗面,
都唔可以唔用呢枝潔膚水呀!!!

(我真係試過冬天好凍個時唔肯洗面...><)


配合棉花球一齊用~~~
非常清潔!!!
暗瘡大軍都冇咁易埋身!!! .\ /.



多謝Sammie去旅行時幫我買返黎!!! 唔該你呢~~

不過大家買唔到唔緊要~~
好彩我都搵到枝有佢5成功力既潔膚水!!!

(雖然佢話美白...但我諗唔好抱大期望啦~)


我仲淨返半枝~~
就可以搵返至愛!!! 期待~~^V^

好想FORMULA 10.0.6 快d返香港!!!
香港人需要你呀!!! :T_T: