2011年4月30日 星期六

我的生日<要靚靚出發去~>

上星期係我生日~~
MH帶我去"我心中第2名想去既地方"慶祝~~ DISNEY呢!!! =D
好興奮!!! 前兩晚都訓唔著啦~~><
(雖然係第5-6次去.....=P)


去DISNEY梗係要化靚靚~~影多D相啦!!!KAKA
多謝MH做咗我成日既私人攝影師!!! >3<
(全日我只係影咗3張自拍XDD)

1) 早上, 在去DISNEY列車上拍個照~~ ^V^
(眼袋同亂髮又出黎啦!!! 好討厭.......)

 



2) 呢張柔和好多~~XD
係食LUNCH時影的~~
(看到DONALD既生日襟章嗎??XDD)



3) 晚上下微雨, 我地亦都好攰....
所以走咗去食飯了~~
(自行無視我的眼袋同亂髮吧....= =")

我的化妝風非常身簡單~~
當日只用了3寶~~=D

NARS胭脂, COASTAL SCENTS 88色礦物眼影, BOURJOIS 有機排毒粉餅

個日玩咗成日我個妝冇甩到!!! =P
(當日經過日曬雨淋呢=,=)
而且我沒有補過妝呢!!! (好麻煩...)

所以我要推薦BOURJOIS 有機排毒粉餅~~

細緻粉末質地能完美地融合在肌膚上長達8小時, 不留一絲痕跡~~
矽土粉末:細緻及薄霧的視覺效果覆蓋肌膚的瑕疵
礦物色素粉末:均勻膚色,展示亮澤光彩     
滑石粉末:特別挑選以增加其透薄效果

我中意自然~~ 唔愛偏白!!! 揀了54色~~
(一共有6隻色~~)

最新設計既360º活動鏡盒好好玩XDD
隨時照鏡都好方便~~ :)

轉動鏡子, 入面有粉餅同小海綿~~

放D大睇!!!!
原來海綿都有2面唔同!!! @@

一面係絨面!! 可以營造透薄自然~~

另一面係海綿!! 遮瑕較高!!

我的小TIPS:
我中意用海綿先遮瑕疵!!!
再用絨面掃T字位!!!! (加強控油~~)
最後用化妝掃上U字位!!!
遮瑕夠遮瑕, 要透薄有透薄!!!PERFECT!!! :)

希望大家中意~~~
 

因為我响DISNEY影咗好多相....
會分開幾次出呢~~ =D
有禮物~ 同卡通人物影相~~ 飲飲食食~~~