2011年4月28日 星期四

全家都愛♥清爽REFRESH體驗~

最近成日有JOHNSON'S新品廣告~
model响水中~~非常relax~~^v^

(我都好想去游水呀~)


第1次寫沐浴產品~~ 仲要我好中意海洋香味的!!!(♥♥♥~)


分別有海洋活氧保濕露, 24小時水嫩護手霜, 海洋活氧沐浴露~~



先用海洋活氧沐浴露沖個涼~~ (⌒д⌒)ノシ

含深海電解礦物質, 有效淨化肌膚, 去除夏日的汗液污垢及殘留油脂~~

配合清新海洋香氣, 令妳於沐浴時仿如置身海洋般, 感覺極致Refresh!!

淺藍色gel狀~~ 仲有海洋香味~~>3<

肉腿出來了~~~xdd
好易起出泡泡~~ (海洋香味令我成個人放鬆晒呀~~)


抹乾身, 就搽上海洋活氧保濕露~~

含深海礦物質和水潤精華, 即時補充肌膚水份, 24小時長效保濕~~

創新water-gel 水凝質感, 質感極致清爽輕盈, 瞬間即被肌膚吸收, 夏天使用仍絶不黏!!

(唔該MH幫我拍下這麼動感的照片XDD)
質地好輕薄~~  (我最怕夏天用痴lup lup既乳液...)

這是我的手臂xdd

好容易推開同吸收!!! (海洋香味亦都好喜歡~~)


之後就到搽24小時水嫩護手霜~~


蘊含乳木果, 荷荷芭油及維他命E, 為肌膚即時補充水份~~
有24小時持續保濕效能, 解決繃緊, 乾燥及暗啞, 讓雙手肌膚水嫩潤澤一整天~~
護手霜質感細緻, 能被肌膚迅速吸收!!

偏結實既質地~~xdd
而呢款水蜜桃味~~

推開後, 好似化妝底霜既質地!!

變咗matte~@@
而且好似有膜包住隻手~ 好滑!! \(≧v≦)/

而且佢得50g, 比我平時用既hand cream細枝好多!!! 
(大個枝太重了......個袋細d都放唔落.....= =)


3樣野加埋都係$100蚊內~~ 好抵!!kaka
仲可以一家大細一齊用~~ :)
推薦!!