2011年4月13日 星期三

GO~GO~GO~OUTBACK!!!

OUTBACK~
OUTBACK~
OUTBACK~
我一直好恨食架!! ヽ( ゚ ∀ ゚ )ノ


上星期終於有機會去食~~
YEAH!! ∩(⌒ω⌒)∩
一行八個人~~ (可以叫多D野食~~)

先同MENU拍個照~~ (傻瓜...)





先送上免費的黑糖麵包~~

我覺得係個有提子乾味既麵包~~(我唔食提子乾的)
不過入面冇提子乾的!!!
個個都係熱騰騰咁送上!! 搽下CREAM好味~~


小食囉!!
炸洋蔥球~~

好大個!!! 而且好香口~~
好彩我地有8個人SHARE咋~~
人少少去食, 會食唔晒...


再來炸蘑菇~~~

必點呀!!!
未食過蘑菇咁多汁呢!!!! 正正正~~~


仲有個小食~~
炸魷魚圈~~


(未影相已經俾人偷食...........= =)
第1次食西式炸魷魚圈!!!
有香草的~~仲要點茄汁!!! 味道唔同椒鹽個D~~XDD


主菜了!!!
鮮蝦蘑菇寬條麵~~

這是八分之一呢~~
醬汁唔錯~ 蘑菇炒得很香!!
不過在扒房食意粉顯得有點普通...><


大大份的RIBS黎啦!!! (我好中意去美式餐廳食豬肋骨!!!)

影咗幾次都係濛......
對不起, 美味的豬肋骨了(;  ̄3 ̄)
夠味!! 軟淋!! 唔痴牙~~XDD
薯條亦有薯仔味~~好香脆!! ^v^



仲有肉眼扒配薯蓉和焗薯~~

(我當天要戒牛...冇得食...........)
我媽話肉眼扒係成餐最好食@@
愛牛的可以一試!!!


貪玩的我用黑糖麵包夾著RIBS食~~



最後~
我地都叫咗個甜品試~~ Chocolate Thunder!~

暖暖的brownie上面有"雲利啦"雪糕上面仲有cream~~
淋埋好多朱古力醬~~~
好朱古力~~~好好味!!!! >3<

(又是分了8份~ 淺嚐一下)
p.s. 我唔中意食"雲利啦"雪糕架... 但都覺得佢地好夾!!!!正~



清了!!! KAKA




好想快d再去食呀!!!
炸蘑菇~~豬肋骨~~~Chocolate Thunder~~~等我吖!!!


我去的是TST分店!!
建議先打電話BOOK!!! 唔係要等位啦.....