2011年4月5日 星期二

飾品文- 介指仔♥

較早前買的小介指一直未有分享...
(我想它好期待見見大家XDD)

3朵小花介指~~ (請無視手指上的毛毛...= =)
介指才是主角!!! >3<
淺粉紅色~! 中間仲有粒細細既珍珠~~


它的姊妹是................

 

小閃石介指!!! :)
顏色好像月亮石的!!! 好靚~ <3

其實是1 SET的~~ =P

不錯吧~~ 有優雅的感覺:)
(有留意指甲就知...我新年時買的...= =)
我經不起打折的魔力...當時8折呢!!!
即買...(EPS太方便啦....>,<)


第2款來了~~~呵呵
3月尾買下的...
事源係我閒下格仔店, 見到店主在放新貨!!!
(我八卦睇下~~=P)

白色正在飛行的大鳥!!! 哈哈
第1次見雙環的介指咁LADY!!! (平時好ROCK的...唔知點戴嘛)



好中意~~~
價錢都很好!!! $59咋~~
另有"黑色正在飛行的大鳥"選擇~~^v^

當天還買了~~
2條長裙~
1件背心~
1件闊+短上衣~

有空的話會出
文~<3

請多多支持!!!
LOVE