2011年4月8日 星期五

4月8日 <小記>

今早完成了Business Communication既present~ 
呼一大口氣~~~

琴日買咗對平底鞋...好平咋~~
(顏色有差...暗很多的...)


我唔中意全黑鞋...
所以揀咗深藍色~ (貪佢可以平時出街著下)

我著新鞋幾個月都會"框"腳...T^T
我好少買鞋...
平時淨係著球鞋...
終於有襯d斯文打扮啦~~~=)

present時 好 緊 張! ! !

明明同自己講要慢慢讀~~
但望住Miss又驚唔流利...
結果講得好快~~

我講完, 
有粒袖扭好清脆地甩咗..........囧
又要扮冇事發生~~
等成組講完先汁....

Miss最後講評語...
話我地組最好~~講得幾自然~~
最重要係 合格!!! =D
(黑眼圈就遮唔住啦...= =)

成身鬆晒~~~∩(⌒ω⌒)∩
THANK GOD~~
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

今個週末有咩做呢???

我要準備星期一既普通話present.... (((  ̄д ̄)))
(我普通話好唔掂....雖然宜家有D進步~)

仲有我星期日會出血!!! \(⌒~⌒)/

因為我睇中咗個袋~~KAKA
(唔知買唔買得成呢~~)

亦都要去WATSONS入貨~~
(星期日=10號,有95折~~HEHE)