2011年4月18日 星期一

(((開倉版)))輪廓修飾彩盒~

一直冇胭脂既我...
早就在隨想問過大家邊隻胭脂好用~ 

(其實試了...但冇買...)

直至有人話Marjorie Bertagne (MB)開倉~~
我終於俾燒到了...唔買唔得XDD
去了官塘一圈~~
佢就係亮麗四色胭脂吸引咗我!!!
\(⌒д⌒)/

好似粉盒咁~~ XD




我買既顏色係#22 (橙色,啡色,米色,粉橙閃粉)
好易用既顏色~~

一盒有晒胭脂,光影同陰影~ (好似IPSA個盒=P)
不過$49 咋~ (平好多~~)


近睇~~
微閃~~粉細~~
掃仔仲要好軟~~(⌒~⌒)ノシ
(下次出妝文我一定會用到!!!)


不過我呢篇既時候先知開倉完了... = =
俾我燒到的...講聲唔好意思...

不過佢原價都係$150~~4色黎講算平~~
(原諒我吧!!!)