2011年4月25日 星期一

素顏出街都唔驚?!

已經有好多人試咗Chocola BB Drink bit啦~~
我都好好彩有份試~~ :)
為期30日!!! 1日1枝~~

佢係豐富維他命B飲品~
先睇睇配料同成分~~

 

唔知嫩白薏米精華係咪會變白呢??
有多種維他命B, 可以補充身體既需要!!

仲要零卡路里, 訓覺前飲用都唔驚肥啦=)
不過記得要擦牙喎XDD


我覺得味道像藥水....(我好驚飲藥水的......./_\)
但為咗皮膚好~~
我堅持了!!! (掌聲~~)


這是飲了10天的相片~
亦都係生理期...

生咗小小暗瘡同粒粒...
但係比平時好D!! 
(有時M到, 下巴生暗瘡生都花晒......醜><)


到了20天,    (原諒我的亂髮...)

我要返學PRESENT, 化了妝~
但只有眼部XDDD (即只有遮黑眼圈+E/S+眼線)
除咗懶之外...
我見皮膚狀況很好~ 就連粉底都慳返!!!
毛孔都覺得輕鬆!!! 爽呀~KAKA

飲咗30日LU~~~


當天好悠閒地出外食飯~~ 唔化妝呢!!!
(除咗眼圈同眼袋之外, 都唔會嚇親人吧!!)
自己的感覺良好!!! ヽ(⌒∀⌒)ノ
格仔是給MH的小禮物~ 要保持神秘=P


總結: 我覺得真係生少咗間瘡, 出少咗油!!! 
(我之前食過維他命B雜,知道可以身體入面控油!!)
皮膚好咗~~ (當然睇得出啦^V^)
不過味道真係......因人而異啦...........
建議: 先買3枝裝試試味道!!


辛苦各位俾我被迫睇我唔化妝個樣=D

請多多支持!!! (≧v≦)ノ