2011年6月24日 星期五

日籍化妝師的一對一化妝班~ 竟然免費!?

之前知道SONIA RYKIEL在旺角朗豪坊西武有推廣會~~
好奇行去睇睇啦~~
(其實我睇中野想買啦><)

BA說6月10-12日請來資深日籍化妝師 OMUNE老師教授「完美小顏塑造服務
BOOKING錢要$180, 可以REDEEM的!!
心聲: 日籍化妝師一對一喎!!!仲可以買返野!! 超值~~
所以即刻BOOK咗第1日第1個啦!!XDD

當日, 天氣好熱~
去到已經滿頭大汗....
BA先幫我卸妝同埋上成SET保養品~~


成SET保養品都涼涼地~~好保濕!!
夏天用非常舒服呀!! ♥


之後OMUNE老師上堂嚕~~ 
讓我簡略介紹~

 

MAKE UP BASE, 豆腐粉底, 碎粉上全面~
首先講呢隻新既MAKE UP BASE, 閃閃地既~
搽咗全面好似十八銅人XDD 令立立@0@
好彩上粉底之後, 唔閃啦~ (呼~) 

皇牌既豆腐粉底, 質地好滑~
好貼面!! 好似第2層皮膚咁!!
認真!! 未用過既要去COUNTER試試 :)
OMUNE老師用卜上碎粉架~ (我平時用掃既...)
而且用量好多@@ (我見到D粉周圍飛XDD)
老師話係可以持妝耐D~~

之後老師俾我揀眼影用咩色~~
我就揀咗夏D日既"黃橙啡"組合XDD

化完眼妝, 老師就揀咗隻橙既胭脂幫我化~~
配合返個妝~~
(考眼力時間:見唔見到胭脂入面有兩個色??)


官方照的顏色較清楚~~


老師唔覺唔覺用咗好多產品呢~~
仲有遮瑕呀~眉呀~陰影呀~唇彩呀~等等~~~


附上和老師的合照~~ (太熱了...我紮起曬頭髮~~爽吖)

這麼遠, 看不清妝容呢!!
所以大頭照來了~~

見唔見到眼頭用黃色, 眼尾用橙色??
好夏天的感覺~~

號外: 呢排好'輕'橙色胭脂呀!! 要入手~

豆腐粉底是第2層皮膚!! 沒錯!!!
係咪好滑呢~~

(好彩麻煩豆豆沒長出來見老師~~=P)


自戀緊~~
要去COUNTER試下豆腐粉底吖!!


最後我買了酵素潔膚粉末~~
等我試真D再報告!!! :)


P.S.
老師好多野同我講架XDD
多謝SONIA RYKIEL安排翻譯小姐呢 :)