2011年6月28日 星期二

NARS估估樂~!

NARS最出名的很多~
有眼影,胭脂,AQUA GEL,EYE BASE。。。
不過價錢偏貴啦><
(真的不捨得買俾自己~)

不過今年生日前一日,碧碧同朋友夾份送咗。。。

一細袋NARS俾我!!譁~@@
她話好想我生日用它~~(我:咩黎架~)


打開袋仔囉~~


胭脂!!!
她知我一直缺胭脂,所以送給我~~(旋轉+灑花)



盒子很有質感呢~~(流口水~)


還有一層NARS字樣的膠片保護著~~


近看~~


粉很細~ 
有微細的閃粉~~
很出色~ 
我每次都是用掃輕輕沾上!!非常愛惜它XDD


生日當天便用上它去迪士尼囉~~

MH不願出鏡。。。



估估是哪個色號~



TIPS:熱門色1-2位!!