2011年6月23日 星期四

Spaghetti in my house =P

我家大廚除咗我媽之外~~
仲有MH一星期一次煮野俾我食~~


今次煮炒意粉!!! ♥
仲有2款口味添~~ (太有口福啦我~~HEHE)

第一個口味係........
黑椒大蝦海鮮菇意粉!!!

材料: 黑椒粒 黑椒醬 蝦 海鮮菇 意粉
我的評語: 好香黑椒味!!
(不過重手咗D...辣!! 個口好慶=,=)




下次放少D黑椒醬先得~~   (賣相唔錯架~)



第二個款係....
蒜蓉辣椒炒大蝦海鮮菇意粉!!! 


材料: 一樣, 只係將黑椒換成蒜蓉辣椒醬~

愛蒜蓉者, 可以試下 :)
好香吖~~
我食得曬XDD


唔影相都唔記得有整個"火腿粟米湯" ^v^
enjoy ♥