2011年3月18日 星期五

今個星期的可愛小物~~

冇零用錢既3月~
偏偏我遇到好中意既野!!!
我忍唔到手啦~~><

第1樣係lace潤唇膏!!!
我上網見過一眼就已經好想擁有佢

好lady!!!>3<
其實唔係叫做lace潤唇膏...
佢叫做「三色雪糕」潤唇膏!!! 



有3層添~~
1st層係柚子, 2nd層係玫瑰同最底既士多啤莉味~~~
(親手做既人會唔會太有心機呢?!)

不過我仲用緊3枝潤唇膏...
所以未用lace潤唇膏呀~><
好彩店主話我知可以放半年~~

from Mimosa's Dream 皂夢生活雜貨

有興趣可以找找~~

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

第2樣係呢排網上幾hit既sasa小甲油~~

114(啡+紫)同116(淺紫)


細細枝可以試多幾隻色~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

第3樣係最窩心!!!
我收到Cecilia既禮物 (我第1次blogger聚會認識既~~)
仲要親手寫字條俾我!!! 感動~~


thx~我下次用先~~~