2011年3月21日 星期一

(私心分享)甜食2款!!!

JOANNE食得太多了.... 好似肥咗= =


食咗M記香芋批未呀??
我係香芋批大FANS!!! 你都係嗎?? (揮手~~)

味道冇變~~YUMYUM<3




SWEET SWEET~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
我仲係個黑芝麻迷~^3^
因為食過TST ROLL竹炭芝麻味卷蛋~~
好濃芝麻味!!! 我唔食卷蛋既都中意食!!!
不過2-3啖就食完$26...=(


我找到平價既代替品啦!!!!!!!!!!!YEAH!!!!

東海堂都有出竹炭芝麻味卷蛋!!!
特價48蚊 (約6件)
我用$50禮券, 就計$58 (我俾8蚊咋=P)





好軟熟咁~~>3<
(其實我私心地買它當作我爸的生日蛋糕XDD)



爸爸真係平均切到6件!!!@0@



重點:芝麻醬搽在卷蛋與CREAM中間呀!!!
一定要吃CREAM~~~(忘記減肥吧!!!!!!!!!!!)
好好味~(愛!!)