2011年3月22日 星期二

試用新妝物+我要你地既支持!!!

多得Yuki生日有優惠~~>3<
幫我買咗Maybelline既黑色gel eyeliner同01色礦物遮瑕膏!!




一個小小小化妝~~~=P
畫咗內眼線+紫色e/s+遮黑眼圈~~
(好簡陋的化妝...= =)


 



我第1次用gel eyeliner!!!
原來畫眼線可以畫得咁幼~~(好中意~~)

遮瑕膏液狀好好推~~
遮得自然~又唔易甩!! (可以入手試試~)


開眼囉~~~
內眼線令雙眼更有神~~^v^
而且笑容是增加自信的KEY POINT!!! 我話既!!! .\/.

希望大家中意~~^v^


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
另外獲得TZ邀請我參加Maybelline NEW YORK 美睫潮LOOK型人大募集~
(其實我不熱衷玩FB games的...)

第1次玩FB game啦我~~
這次用這張來參賽~~
=)
 
喜歡的可以去LIKE我~~LINK


3月31號才會結束遊戲~~

大家一齊玩玩吧~ 
勝出可以得到MAYBELLINE現金券$500!!! =D
(我好想試這家既睫毛液喔!!!)