2011年3月24日 星期四

weekend的下煮樂~~

多數星期六都有節目~~
就係玩煮飯仔~~
(有時諗唔到煮咩...煮麵算~~)

不過最近2個星期六有煮意~~
2個人食~~所以有2個餸就ok^v^

1st 星期六
第1道菜係超簡單的叉燒煎蛋!!


材料: 10蚊叉燒+2隻蛋+少少調味~~
煎下叉燒, 然後加黑椒落蛋,再落蛋煎~~好EASY!!!



第2道菜係好好味既煎粟米墨魚餅!!!

材料: 10蚊墨魚膠+1條粟米~~
(有留意我既人應該記得我寫過~)
要注意!!!
煎粟米墨魚餅時, d粟米成日自己彈+甩出黎...=0= 


配上一碗白飯:) (白飯沒有影啦...)

20蚊就食飽2個人啦!!!!YEAH~ =D

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
 

2nd 星期六
第1道菜係第1次煮既麻婆豆腐!!!

材料: 1樽豆腐+半包麻婆豆腐醬+少少肉碎+少少水
爆咗肉碎, 之後加醬, 然後加豆腐, 再加d水~~搞掂!! =)


第2道菜係煎肉卷!!!

我在街市熟食檔買咗1條10蚊既肉卷~~
好似係腐皮包豬肉丸~~
好味架~~不過唔知其他地方有冇得買...(我樓下街市有=P)
返屋企之後切片~~
要注意!!! 唔洗加油地乾煎(佢自己有油出~)
煎到金黃色就ok~~ 外圍既腐皮脆!!!好香口>3<
點埋我中意既泰式辣醬~~好夾!!!


最後配上一碗燕麥飯!!!

我第1次食呢~~
我建議: 煲飯要加多dd水!!! (我第1次落正常水~有人話乾喎...不過我唔覺xdd)
有d白色一粒粒軟軟地既野...唔知咩黎...但係我好中意><
(有冇人知係咩??)


煮埋個蘑菇忌廉湯~~~ (冇影相...= =)
一罐十零蚊咋~~



呢餐又係好平!!! 用咗20蚊到~~^v^
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
我煮既野係咪好簡單呢???
希望大家中意~:)


歡迎俾d易煮既菜色我吖!!!
(我可能去到樽頸位....諗唔到下次煮咩= =)
thx a lot<3